Friday, October 14, 2016

Forex 15m Strategie

Forex strategie 53 (Strategie vir EURJPY 15M) Geskep deur swart op 23 Oktober 2012 - 23:09. Ek ontwerp dit as 'n strategie op ActTrader (maatskappy ActForex). In 'n toets lopie op die maand begin 23/9/12 tot 23/10/12 (die laaste 30 dae) verdien ek 116 pitte met net een handel oop op 'n slag. Deur toe te laat soveel ambagte oop op dieselfde tyd as die strategie kan noem vir wees, ek verdien meer as 140 pitte. Dit is 'n toets lopie. Let wel: Ek was onseker van die Stogastiese ek moet gebruik, so ek het 'n vinnige stogastiese van 5/3/3. Dan verander ek die parameters net effens. Ek stel beide Stop en perk tot 30 pitte. Ek het die sleep stop af. Ek het ook 'n Martingale-agtige vermenigvuldiger van 2 wat op die volgende handel baie na 'n verlies van handel toegepas. Ek het 2 verloor ambagte en 9 wen ambagte. Een van die wen ambagte het 4 baie as gevolg van die vermenigvuldiger toegepas nadat die 2 verloor ambagte. Die uitslae was meer as 380 pitte vir die maand. Die laagste drawdown was -10 pitte. Volgende, ek getoets die afgelope maand (dieselfde tyd as met die USDJPY, bo) met behulp van die EURUSD. Ek gebruik almal dieselfde instellings behalwe ek gevind dat ek nodig het om die Buys ruil vir verkoop, en die verkoop vir Buys. Wat ek bedoel is, elke keer as die handel wou lank om te gaan, ek het dit kort te gaan plaas. En ek het die kortbroek gaan lank. Die resultate vir die EURUSD was 13 oorwinnings en 5 verliese met 'n ekstra 9 baie geskep as gevolg van die manier waarop die verlies van ambagte voorgekom. Die finale pitte was oor 360. Volgende, ek getoets GBPJPY. Ek moes die verlang en kortbroek terug te skakel na die manier waarop hulle was oorspronklik in die eerste toets hierbo. Daar was 6 oorwinnings en 5 verliese. Die finale pitte was net 38. Toets kan wild wissel van maand tot maand. Im gaan probeer toets terug 90 dae. Deur Gebruiker op 24 Oktober 2012 - 03, 01.The Beste Forex Seine in Augustus 2016 quotCurrency Trading Revolusie kombinasie Beste Forex Seine en Beste Forex Robot. Absoluut GEEN denke is nodig, net wag forex seine van die 4H tyd raam, en prop forex robot op verkoop of koop posisies onlyquot Hallo, wil ek graag 'n stelsel wat nog nooit voorheen gepubliseer bied. Ek het die naam van hierdie stelsel is Forex Lines (FL). Ek het vir baie jare om die stelsel te toets, om te leer om 'n forex miljoenêr, en uiteindelik het ons suksesvol kombineer 23 aanwysers wat die toekoms kan voorspel. My valuta handel tegniek, handel strategieë en forex seine is nuwe en unieke, wat die ontleding van die beste forex seine en die beste forex robot kombineer. Byvoorbeeld, as die tendens by H4 is verkoop, wat beteken verkoop tendens by 5m en 1m sal groter wees. Vir wat tot groot winste met min risiko te verdien, gebruik ons ​​'n robot te verkoop posisies oop wanneer geleenthede ontstaan ​​in 5m of 1m. So, my forex strategie is baie anders as die valuta handel strategieë in die mark. Ek gebruik VPS en sit die beste forex robot by 1m of 5m, maar ek monitor steeds die tendense in H4, indien die tendens om sal draai, sou ek bereid is om al die oop posisies sluit en om te sit forex robot in die teenoorgestelde posisie wees. Jy sal waarskynlik 'n bietjie te verloor, maar die wins wat jy verdien kan bereik 90. ​​Jy kan die foto's hoe forex robot en forex seine werk onder sien. Beste Forex Strategies (Forex seine aanwyser beste Forex robot / FL EA) Big Wins FL Forex robot / EA Forex Lines Performance Forex Lines nuttig sal wees vir alle vloeibare markte bewys, ongeag van jou valuta handel ervaring. Forex Lines Forex Strategie sal jou help om die regte tendens volgende ingesteldheid Forex Lines Forex Seine sal altyd hou jy op die regte kant van die mark Forex Lines handel strategieë te bekom is eenvoudig en intuïtief Leeftyd ondersteuning en gratis sagteware-bywerkings is Gepubliseer Weergawe 2016 Beste Forex lines 2016 Laat Sien Live Performance: Live Prestasie in dollar / CAD (29 Februarie 2016) Live Prestasie in GBP / USD (1 Maart 2016) April 2016 Prestasie in GBP / USD H1A Basiese EURUSD tempo Strategie artikel Opsomming: Die EURUSD het afgeneem soveel as 867 pitte sedert Februarie. As die paar benaderings nuwe laagtepunte, handelaars te berei vir die volgende uitbreking geleentheid. Daar is baie verskillende maniere om die mark te benader. Een metode wat sommige mag verras is om 'n tempo handel in n sterk rigting markte. Onder ons kan 'n goeie voorbeeld met behulp van die EURUSD daaglikse skedule te vind. Dit is trending laer vir die afgelope twee maande, en sedert Februarie afgeneem soveel as 867 pitte. As die paar dreig om laer beweeg, kan handelaars dan voor te berei om 'n tempo strategie te implementeer. Leer Forex uitvoering maak EURUSD Daily verslechtering neiging (geskep met behulp van FXCMrsquos Marketscope 2.0 kaarte) Handel die tempo nou dat 'n sterk verslechtering neiging is geïdentifiseer op die EURUSD, handelaars kan nou van plan op die handel 'n tempo teenoor laer laagtepunte. Om mee te begin moet ons eers die huidige lae identifiseer op 1,2845. Hierdie punt word tans optree as 'n prys vloer of vlak van ondersteuning wat hou van die paar. Breakout handelaars van plan is om die mark te betree eers na prys onder hierdie waarde verdryf. Handelaars sal dan kyk om te verkoop met die verwagtinge van die prys van die EURUSD beweeg af na laer laagtepunte skep. Een van die maklikste metodes van handel breakouts is met ingang bestellings. 'N Inskrywing orde is 'n goeie manier om breakouts handel omdat jy 'n voorafbepaalde prys kan stel waar jy wil in die mark te betree. As die prys wat jy kies beskikbaar raak vir die handel jou bestelling sal dan uitgevoer word. Dit kan 'n groot voordeel vir handelaars wat canrsquot monitor die mark 24 uur per dag wees. Selfs al yoursquore weg van die handel skerm, as die prys wat jy kies beskikbaar raak, jou handel sal uitgevoer word. Leer Forex uitvoering maak EURUSD Daily Breakout (geskep met behulp van FXCMrsquos Marketscope 2.0 kaarte) Die opstel Tops amp Limits Soos met enige handel plan, moet tempo handelaars risiko te beperk deur middel van die skepping van 'aftrekorder. Daar is baie maniere om tot stilstand te plaas, maar een van die maklikste is om net te stel jou aftrekorder oor die vorige laer hoë geïdentifiseer op die grafiek. In 'n verslechtering neiging sal handelaars wil verkoop transaksies te sluit op die skepping van 'nuwe hoër hoog. Dit sou ons interpretasie van die tendens ongeldig, en handelaars sal die beste geskik is op soek na nuwe geleenthede wees. Limiet bestellings kan altyd deur die gebruik van 'n positiewe risiko beloning verhouding gestel word. As gevolg van die duur van die tendens, kan handelaars kyk vir 'n 1: 2 Risiko / Beloning instelling of beter vir hul handel. Dit kan gevind word deur die ekstrapolasie die getalle van pitte gewaag nadat die opstel van jou stop. Om kontak Walker, e-pos wenglandfxcm. Volg my op Twitter by WEnglandFX. Toe te voeg aan Walkerrsquos e-pos verspreiding lys, kliek hier en tik in jou e-pos inligting Is jy op soek na 'n skraping strategie vir die forex mark Sluit aan by ons gratis CCI handel natuurlik CCI Opleidingskursus Trading 'n tempo strategie kan maklik gemaak word deur middel van outomatisering. Hier is meer oor FXCMs Breakout 2 strategie vir die Trading Station HIER. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. GoldenTulip 15m scalping kan jy verder lees by Golden Tulip het ontwikkel. Hoe eenvoudig kan dit wees: om geld te maak deur te kyk na twee kaarte, en wag vir die regte oomblik. GoldenTulips. Gaan na addendum 1. Die GoldenTulip aanwyser verduidelik en weergawe 1.0.1. Groei 'n paar tulpe Soos tulpe te groei vinnig en maklik vermenigvuldig, ek kan nie al die blomme te pluk deur myself. So hier is hoe ek dit doen. Voel vry om in te gryp, gebruik hierdie strategie en help verbeter, sodat ons nog meer af mooier tulpe kan groei. Eerste dinge eerste: wiskundige aanwysers is nie geskik vir die handel, aangesien hulle net vertel wat gebeur het en het nie 'n idee oor wat kan gebeur in die toekoms. Hulle kan egter ondersteun ander strategieë en dit is hoe ek gebruik 'n paar van hierdie strategie. Hoekom moet jy glo my Hoekom moet jy luister na enigiets wat ek skryf hier het ek regtig nie weet. Dus net probeer om die strategie vir jouself en jy sal sien: byna geen verliese, en nog vele oorwinnings. Tot 200 pitte per dag en selfs meer as jy die tyd kan spaar. Solank as wat jy vashou aan die GoldenTulip leer. Wat is dit alles oor Monitor paar 15m kaarte, en wag vir 'n behoorlike ommekeer kers. Kyk of die omkeer word ondersteun deur 'n paar aanwysers asook SampR lyne en uiteindelik 'n kers van bewyse. Maak 1 of 2 posisies, afhangende van die bandwydte wat beskikbaar is vir die ommekeer is. Vaste StopLoss. Sleep StopLoss. Vaste TakeProfit. Handleiding achterhoede. Die metode is soos volg: Wag vir die regte omstandighede om handel - 'n EA kan hier help as 'n motor alarm. Wag vir die sneller volledig te wees. Maak 1 of 2 posisies. SL TP 20 pitte. Wanneer die eerste posisie op TP gesluit: stel tweede SL te wees en roete op 12-15 pitte, of wag vir volgende ommekeer sein en naby die hand. Wat is die gereedskap vir hierdie strategie Ek gebruik die TDI aanwyser ek gevind op die web. die SemperAugustusGoldenTulip aanwyser - 'n eklektiese huis Indi gegroei. die SemperAugustusTFV aanwyser - ten volle tuisgemaakte. Laai hier. MT4 of cAlgo. Later vanjaar sal ek oorskakel na jForex en ook die gereedskap vir jForex. Verder het ek gebruik geduld en selfbeheersing. Soos die GoldenTulip leer eenvoudige ook mag wees, het ek op die harde manier nie daarvan af te wyk van die strategie leer. Ek sal die stel aanwysers vir aflaai in hierdie draad. Ek sal uitbrei op die Tfv aanwyser later in hierdie draad. Setup, tydraamwerk en pare ek oop twee kaarte in 'n 15 minute tydperk, met die aanwysers bo. Ek het net getoets en gebruik hierdie strategie vir 15m handel, maar ek dink dit kan gebruik word in 'n tyd. Dit kan gebruik word vir al die belangrikste geldeenhede (euro, pond, CHF, USD, JPY, NZD, AUD, CAD). Ek kyk weekliks altyd twee pare, soos im tevrede met net 'n paar suksesvolle ambagte per dag. Die twee pare moet nie saamhang. So EURUSD en GBPJPY is 'n mooi omgewing. Plus hulle het 'n baie lae versprei. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Vir hierdie voorbeeld, laat gaan lank. Daar moet ten minste 20 pitte tussen die huidige prys en die Kijun Sen (ook in die SAGT Indi). Daar moet ook ten minste 20 pitte tussen die huidige prys en die EMA10 band. Daar moet ten minste 60 pitte bandwydte binne die Donchian Kanaal tussen die boonste en onderste lyn wees. Beide rooi en groen RSI prys lyne in die TDI aanwyser mag nie kronkel te naby aan die geel streep, maar moet uit het versprei na die laer blou VB lyn. Kerse links van die laagste pinbar moet 'n ware dalende lyn te wys en mag nie gewy langs mekaar. Daar is geen ekonomiese nuus oomblik kom binne 'n uur. Die laaste kolom is 'n tipiese laagste Lae, verkieslik maar nie noodsaaklik 'n lang lont met 'n kort lyf. Verkieslik handel oor die groot tendens en nie daarteen. Natuurlik vir 'n opkomende kort posisie dinge werk dieselfde in die teenoorgestelde rigting. Prys Aksie Hoogste Hoë of laagste Lae verhandelingsprys Aksie (PA) is niks meer as om te wag vir die regte kers vorm 8211 'n klein liggaam en 'n groot pit 8211 gekombineer met die hoogste hoog of laagste laag in 'n ry om ongeveer 5 kerse. Ek noem dit 'n HiLoPa oomblik. Soos getoon links in die beeld hieronder. Aan die regterkant sien jy 'n valse HiLoPa oomblik. Hoeveel het ek wil dit om 'n ware een wees, maar dit was nie. So as jy sou sê: die eerste blou kers bewys die ommekeer opwaarts en die tweede een, sou selfs bevestig, sal jy geld verloor op die derde en verder. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Die sneller is wat gevorm word in twee moontlike maniere: deur die voltooiing van die kers van bewyse. deur die Tfv dot. Werk met die Tfv dot kan meer resultate sowel as risiko's te gee. Wag vir die kers van 'n bewys is 'n veilige ding om te doen. Die lamp van bewyse is die laaste kers wat ons lang ommekeer sein voltooi. Die Lae is hoër as die vorige een wat hierbo bespreek is as kriteria. Dit is 'n volronde Lang kers. As hierdie kers gesluit, kan jy poste oop. Een of twee posisies As daar is baie van bandwydte, kan jy twee identiese posisies oop te maak, dus die berekende volume (uitvind jou eie geld bestuur) in twee dele verdeel. Posisie Mens moet 20 pitte SL en 12 pitte sleep stop en 20 pitte TP. Posisie Twee het 20 pitte SL en 12 pitte sleep stop en geen TP. Wanneer posisies op SL of sleep SL is gesluit, jy gedoen. Wanneer posisie Een in TP gesluit het, kan jy stel SL posisie Twee is. Dan kan jy twee dinge doen: Kom posisie Twee draai op sy sleep stop. Verwyder sleep stop en wag vir 'n ander ommekeer bar wat aan dieselfde kriteria as vir die opening van 'n posisie. hand sluit dit dan. In die onderstaande instelling het ek 'n dubbele posisie by (1). Die eerste met 'n TP van 20 pitte, die tweede gesluit met die hand na 'n duidelike ommekeer sein op 45 pitte (2). Daar trap ek in (by die sluiting van die kroeg wat bewys ommekeer) met een posisie en het nog 20 pitte op TP by (3). Ek het net een posisie daar, want die marge tussen prys en Kijun Sen was 'n stywe 20 pitte en prys is reeds konvergerende rondom die Kijun Sen Dis al mense Dis al wat daar is om dit mense. Ek is nie te sê dit is die een strategie as dit is afgelei van vele ander. Laat asseblief jou kommentaar hier. Reëls van betrokkenheid Moenie fokus op die geleenthede wat jy gemis het, maar fokus op die geleenthede wat jy maak. Moenie fokus op die gewenste resultate, maar fokus op die pogings wat jy moet maak om die gewenste resultate te kry. Moenie fokus op die geld nie, maar fokus op die pitte. Ten slotte: 'n behoorlike inleiding van myself Laat my behoorlik myself. Im Semper, Nederlandse en woon in Nederland. Ek is self in diens media professionele. Ek ontwikkel konsepte vir nuwe media (web, artikels ens). So my werk is hoofsaaklik om te sit en dink en kom met idees. Die forex begin vir my sowat nege maande gelede. Ek het baie geleer en het ook 'n paar strategieë, gedeeltelik deur myself, maar meestal deur die kopiëring van ander. Prys aksie handel is 'n konstante faktor vir nou 'n paar maande en ontwikkel om hierdie Golden Tulip 15m scalping Strategie. Ek handel vir die pret. Ek dink ek net graag reg al die tyd -) Die geld was sekondêre tot onlangs. Nou Im gaan vir die groot 836483648364 as ek ontwerp om 'n nuwe huis, het 'n stukkie van die bos en wil die huis nie bou nie. En omdat ek uitgevind het dat jy dit nie belasting betaal in Nederland vir die geld wat jy maak met Forex, terwyl ek betaal 53 oor my inkomste Ek maak werk. As jy belangstel in hierdie strategie, voel asseblief vry om iets oor jouself deel. En laat my weet hoe jou resultate met hierdie metode. Bly asseblief by die onderwerp, maar deel nie. Ek sal plaas die aanwysers en 'n sjabloon in die volgende post hier. Die verskillende breedtes vertoon deur die SAGT aanwyser in 'n etiket. Die instellings vir hierdie aanwyser is: Ema Periodes (9) - vir die goue Ema band van hoë en lae in die middel. Dit is die kort termyn tendens. As stel na 0, geen groep sigbaar. DonchianSlowPeriods (52) - die stadige band van hoogtepunte en laagtepunte. As stel na 0, geen groep sigbaar. DonchainFastPeriods (0) - 'n ander (vinniger) band van hoogtepunte en laagtepunte. As stel na 0, geen groep sigbaar. KijunSenPeriods (26) - die Kijun Sen blou lyn, geleen van die Ichimoku Kinko Hyo aanwyser. As stel na 0, geen groep sigbaar. Gebruik die DonchianSlowPeriods om die waarde daarvan te bereken. As DonchianSlowPeriods is ingestel op 0, dit maak gebruik van die standaard waarde van 52. As Tenkan Sen waarde wat dit gebruik EmaPeriods of die standaard Tenkan Sen waarde van 9. HiLoBars (6) - 'N simplyfied manier om uiteindelike hoë en lae kerse. Kan gebruik word as alerter vir handelsgeleenthede. Dan 'n paar instellings vir die info label. ShowLabel (4) - die hoek om die etiket (1 tot 4) wys. As stel na 0, geen etiket. StopLossPoints (200) - by my makelaar 200 punte 20 pitte. Dit word slegs gebruik om die handel volume te bereken. MaxRiskPromille (20) - is die risiko promillage vir die berekening van die volume. In onderstaande beeld die 5 nommers in die etiket is almal pitte x 10 omdat my makelaars maatreëls slegs punte: Gemiddeld breedte van verlede 5 kerse (16) Donchian Slow Breedte (767) Afstand vanaf Donchian Slow Bo aan Kijun Sen (306) Afstand vanaf Donchian Laer tot Kijun Sen (462) Distance Slow van huidige prys te Kijun Sen (279) Smeer (2) Aangeheg Image (klik om te vergroot) Hoekom net hoogtepunte en laagtepunte Hierdie strategie ten volle gebaseer op hoogtepunte en laagtepunte. So was dan al aanwysers vertel 'n ander storie oor hoogtepunte en laagtepunte. Die Donchian Channel is 'n Bullit bewys aanwyser wat gebruik word deur die roemryke geselskap van Turtles. Hulle het en gebruik die werklike waarde van hoogtepunte en laagtepunte, maar slegs handel gedryf met die tendens langs die kanaal grense. Hierdie omkeer strategie gebruik ander gereedskap om 'n weiering van hierdie band te bepaal. Dit maak ook gebruik van hierdie band te meet as handel gepaste teen die huidige wisselvalligheid is. Die Ema9 (of 10) band is 'n all round MA vir die bepaling van die tendens. Deur die gebruik van die twee lyne wat 'n hoë en lae van die Ema10, kry ons 'n klein kanaal wat ons waarsku teen die plasing van ambagte as prys is in of naby hierdie band. Prys nie maklik weiering van hierdie lyn so vir ommekeer handel hierdie band is af limiet. Die Kijun Sen is 'n ander onderskei en super waardevolle lid van die hoogtepunte en laagtepunte klub. Dit wys nie net 'n sterk SampR lyn, dit wys ook die tendens. Prys hop maklik van hierdie lyn, maar as dit deur breek na 'n ommekeer, kan jy geniet 'n lang en winsgewende rit. Die enigste keer dat aspek in hierdie strategie is die tydraamwerk en wag vir 'n kers aan te sluit. Soos elke handelaar weet: aan die einde van 'n tydperk, dikwels kak gebeur. Dit is 'n klein houvast wat ons daarvan weerhou storm in dinge. Hoop dit is nuttig. In 'n volgende post siek uitgebreide op die Tydelike Fair Value indicator. The Eenvoudigste Trading Strategie. Ek gaan om te deel met jou een van die eenvoudigste handel strategieë wat jy ooit kon teëkom. Dit is gebaseer op die idee ldquoKISS - K eep ek t S implemente S tupidrdquo. Dit doesnrsquot enige fancy of ingewikkeld aanwysers behels ook nie betrek enige komplekse metodes. Na die lees van hierdie jy dalk wonder waarom dit didnrsquot by jou opkom of as dit regtig werk. Ek kan jou verseker dat as jy hierdie strategie presies volg soos hier verduidelik en ook voldoen aan n paar basiese reëls en voorskrifte, sal jy nooit 'n verloorspan week of 'n maand (daar kan min verloorkant dae een keer in 'n rukkie). So as jy gereed vir dit is, hier is dit goes - Eenvoudige bewegende gemiddelde 200 (vir rigting) Eenvoudige bewegende gemiddelde 10 (vir inskrywing) Tyd raam - Enige. Werk op 5 min, uurlikse en daaglikse kaarte. Dag handelaars kan gebruik 5 min kaarte, Swing handelaars kan uurlikse kaarte en langtermyn belegger gebruik kan daagliks kaarte gebruik. Item - Dit kan gebruik word vir enige geldeenheid paar, kommoditeit, indekse of voorrade. Lang Entry - Wanneer die prys kers sluit of is reeds bo 200 dag MA, dan wag vir die prys regstelling totdat prys daal tot 10 dae MA, dan wanneer die kers bo 10 dae MA sluit op die onderstebo, die voer die handel. Stop verlies sou wees wanneer die prys sluit onder die 10 dag MA. Kort Entry - Wanneer die prys kers sluit of is reeds onder 200 dag MA, dan wag vir die prys regstelling tot prysstygings tot 10 dae MA, dan wanneer die kers sluit onder 10 dag MA op die negatiewe kant, die voer die handel. Stop verlies sou wees wanneer die prys bo die 10 dag MA sluit. Limiet - Wins teiken sou wissel met elke item. Vir dag handelaars, ek stel voor wins teiken van 50 van die daaglikse Gemiddeld Trading Range van daardie item vir die afgelope maand. Eg - As EUR / JPY (my gunsteling op die oomblik) het daaglikse gemiddelde Trading Range van 120 vir die afgelope maand, sou ek raai wins teiken van 60 pitte per dag handel. Wins teikens vir ander items kan uitgewerk word op soortgelyke wyse. Dit sou 'n fout wees om dieselfde wins teiken vlakke vir al munt pare. In my opinie ooit geldeenheid het 'n ander persoonlikheid. Dit beteken dat die daaglikse handel reeks, wisselvalligheid, reaksie op enige nuus, ens is anders vir almal munt pare. 1. Volg die instruksies vir toegang en uitgang presies soos hierbo. Donrsquot tweede raaiskoot, of aanvaar / vermoed iets. 2. Vermy dit om die handel wanneer die prys is tydelik bo / onder 10 dag MA, maar die prys kers hasnrsquot nog nie ten volle gevorm. Tik die handel eers nadat die prys kers sluit bo / onder die 10 dag MA. 3. Afslag die handel onmiddellik wanneer die prys kers sluit bo / onder 10 dag MA in die teenoorgestelde rigting as die handel. Donrsquot bly in die handel wat dit om te draai in jou guns tel. 4. Moet nooit ooit handel in die teenoorgestelde rigting van die mark. maw donrsquot koop wanneer die prys is laer as 200 dag MA en verkoop wanneer die prys is hoër as 200 dag MA. 5. Neem winste wanneer limiet bereik. Donrsquot gulsig wees en hou op die verhoging van die teiken. Onthou-A voël in die hand is die moeite werd twee in die bos. 1. Vir forex dag handelaars, hierdie strategie die beste werk in die Londense vergadering as daar maksimum wisselvalligheid. Rondom 03:00-11:00 sou NY tyd beste tyd wees. 2. Aangesien hierdie strategie is gebaseer op suiwer tegniese ontleding, ek stel voor jy jou insette van fundamentele ontleding en nuus afskakel. Donrsquot toelaat fundamentele analise van die ambagte beïnvloed. Onthou-prys is altyd reg. Wat ook al van krag fundamentele ontleding of News het op die geldeenheid sal altyd weerspieël in die prys. 3. Donrsquot spring in die ambagte. Laat tyd toe vir die opstel word gevorm om. Daar sal altyd geleenthede beskikbaar wees. 4. hefboom is 'n stille moordenaar. Donrsquot gebruik oormatige hefboom vir verhandeling. Selfs die beste strategie in die wêreld sal nie verhoed dat jy die uitroei van jou aandele. 5. onthou-Net 5 van die dag handelaars geld maak konsekwent. En handel strategie is nie die nommer een rede hiervoor. Versuim om die strategie ten volle en nie as gevolg van die reëls en riglyne te implementeer is die nommer een rede vir verliese van meerderheid van die dag handelaars. Ek heg hierby skerm skote van kaarte wat die toegang en uitgang-seine vir verskillende geldeenhede en vir verskillende tydskale. Fig 1- Euro-dollar grafiek vir 14Feb 2013 toon wins van 50 pitte Fig 2- Euro-JPY 5min grafiek vir 14Feb 2013 toon wins van 60 pitte Fig 3- GBP-JPY 5min grafiek vir 14Feb 2013 toon wins van 50 pitte Fig 4- euro-dollar Hrly grafiek vir 22-31 Januarie 2013 toon wins van 200 pitte Fig 5- euro-JPY Hrly grafiek vir 04-15 Januarie 2013 toon wins van 300 pitte Fig 6- GBP-JPY Hrly grafiek vir 09-15 Januarie 2013 toon wins van 300 pitte soos blyk uit die screenshots, hierdie stelsel is nie 'n Heilige Graal van die saak, as 'n saak van die feit, daar isnrsquot enige Heilige Graal van handel strategie op enige plek. Elke stelsel het winsgewend en verloor ambagte. Maar soos hierbo gesien, in hierdie strategie, die wins uit die winsgewende bedrywe is kumulatief groter as die verliese van die verlies van ambagte. As 'n riglyn, het ek opgemerk dat daar ten minste 2-3 winsgewend dag handel dryf in enige gegewe week (50-60 pitte per handel met behulp van 5 min grafiek), 2-3 winsgewende swing ambagte beskikbaar in 'n maand (200-300 pitte per handel met behulp van 1 uur grafiek) en 1-2 winsgewende langtermyn ambagte in enige gegewe jaar (ongeveer 1000 pitte per handel met behulp van daaglikse kaarte). Die gebruik van klank geld bestuursplan kan jy terugkeer van 50-100 per jaar op jou bereiking van gelykheid. Dankie vir die tyd neem uit om hierdie artikel te lees. Hoop ek in staat was om 'n bietjie toe te voeg tot jou kennis is en wil julle almal baie geluk in jou handel Translate Russiese Goeie artikel. Wil jy asseblief kommentaar oor hoekom jy nie jou ambagte het sluit in Fig.2 en 4 wanneer die kers bo 10 ma gesluit. teen ongeveer 125,19 en 1,3453 onderskeidelik Dankie Auto1 vir jou kommentaar. Jou soektog is baie geldig en 'n belangrike deel van die strategie Ek het vergeet om by te voeg in my artikel. In Fig 2 en 4, beide die ambagte was reeds in wins. Daar is dus geen rede om die handel te sluit. Laat die handel voortgaan totdat ons beswil teiken (50-60 pitte vir dag handel soos in Fig 2 of 200-300 pitte vir swing handel soos in Fig 4) behaal. Slegs indien tendens omkeer, dan is die ambagte kan by inskrywing prys of 'n verlies, afhangende van die sluiting lamp van die ommekeer gesluit. Hoop ek het jou navraag beantwoord. Hierdie strategie, soos die ander Eenvoudige bewegende gemiddeldes of eksponensiële bewegende gemiddeldes strategieë werk slegs in omstandighede tendens mark. Dit is die grootste nadeel as die prys beweeg meer as 75 in die reeks bewegings en konsolidasies. Dit sal werk met 'n goeie geldbestuur vir 'n groot winsgewende handel te dek vir al die klein verliese uit die konsolidasie en wissel markte. Hoop dit help. Dankie doctortyby vir jou kommentaar. Soos jy tereg sê, hierdie strategie werk net in trending markte. Dis hoekom ek in my artikel na dag handel in Londen markte (3-11 vm New York tyd) as daar maksimum wisselvalligheid het genoem, dus verhoog kanse om meer winsgewend ambagte. Ook die risiko beloning verhouding is ongeveer 1 tot 4 wat wil toesmeer verloor ambagte. Cheers Net soos doctortyby gesê dit sal goed werk in trending markte, en sal heen en weer word whipsawed met baie verliese in wat wissel markte. Dit kan nuttig op die lange duur wees, maar Id probeer om 'n paar meer filters toe te voeg tot die valse seine hierdie soort strategie genereer in wat wissel markte :) Im 'n tendens handelaar myself te verminder, sodat die vermindering van vals tendens seine is van die uiterste belang. Goeie strategie. Van dit wat jy kan robot skep.


No comments:

Post a Comment